rmd rašė:jau pabandžiau .. nepriima
rašykit LITHUANIAN POST ir problemų nebus
rmd rašė:jau pabandžiau .. nepriima
gdrsb rašė:rašykit LITHUANIAN POST ir problemų nebus
rmd rašė:O kiek laiko laukiat apmokėjimo, jeigu nupirko preke bet nesumokejo?
gdrsb rašė:rmd rašė:O kiek laiko laukiat apmokėjimo, jeigu nupirko preke bet nesumokejo?
jie turi puikų mechanizmą. Jeigu per savaitę nesumokėjo, parašyk pirkėjui, o jeigu nėra kontakto, atidaryk „unpaid item case". Kopijuoju iš jų psl.:
Here's what we found for "Open an unpaid item case"[ Previouspage ]
If you haven't been paid for an item that you've sold, start by communicating with the buyer. After learning about the buyer's situation, you have a couple of options.
•If you or your buyer don't wish to complete the transaction, you can cancel the transaction.
•If you can't work things out, you can open an unpaid item case. You can also follow up on a case you've already opened.
In either instance you may receive a final value fee credit.
seniena rašė:Ricardas1 rašė:na daug neturiu atsiliepimų, tik 240, o rusas vos 14, manau, tai turi įtakos, o dar kai visi teigiami, na bent keisą aidarytų! Dar bandžiau susirašynėti išspręsti kažkaip, bet, jau norėjau grąžinti pinigus
Siuo klausimu Ebajus palaikys pardaveja
Registruoti vartotojai: Registruotų vartotojų nėra