Siaip policija nesicackina su visuomeninio transporto vairuotojais,kadangi pasekmes gali buti labai jau liudnos. Dazniausiai del keliu eismo taisykliu jie leidzia (ypac didmiesciuose) truputi daugiau negu megejams,bet jei jau baudzia tai baudos visada maksimalios ir i jokias kalbas nesileidzia apie sumazinima
O apie atvejus,kadangi pats toje sferoje dirbu, tai dazniausiai vairuotojui iskviecia policija ir pranesa apie girtuma - kai kyla konfliktai ir keleivis buna neteisus,tai noredamas pasirodyti ir numalsint savo pazeminta "oruma" ir "savigarba" jis pasirenka jo nuomone labai jau gasdinanti buda
.
Ir siaip bendram isprusimo atvejui paskelbsiu toki dalyka - siais laikais normaliuose parkuose visuomeninio transporto vairuotojas prileidziamas prie darbo tik tada kai paciame parke patikrina jo blaivuma,kaip provincijoje nzn. VVT buna net 2-3 kartus tikrina per pamaina vairuotojus