Sveiki, turiu tokią problemėlę ebay.
Žodžiu, prieš porą mėnesių ebay pardaviau Richard Mille laikrodžio dėžę ir po šalto susirašinėjimo su supirkėju (praktiškai jo ir nebuvo, nes pirkėjas ignoravo atrašyti), vis nemokėjo be paaiškinimų arba prašymo palaukti. Galiausiai aš padariau cancell order, parašiau, kad neturiu laiko laukti ir jis iš karto man sumokėjo, pradėjo reikalauti dėžės, per facebooką susirado mano tel. nr. ir pradėjo skambinėti, netgi iki grasinimu priėjo. Rimtai, nesveikas kažkoks. Pasakiau trumpai ir aiškiai, kad dar paskambinsi, susirasiu ir rankas nukaposiu. Galiausiai jis nustojo skambinėti, rašynėti ir atsiuntė žinutę, kad prisimins mano žodžius. Aš kaip supratau, pirkėjas yra perpardavinėtojas, nemokėjo todėl, nes ten su kažkuo tarėsi dėl pardavimo. Gerai, jei jis ten kažka suka, kodėl manęs neįspėjo palaukti?
Neseniai ebay pardaviau Cartier, Chanel dėžutes ir vėl ta pati istorija. Žmogus nemoka, neatrašo, iškėliau unpaid case po 6 dienų ir iš karto gavau apmokėjimą. Išsiunčiau dėžutes per shipping centre ir po kurio laiko, be visokių paaiškinimų gavau neigiamą feedbacką (''not recommended seller''). Rašiau pirkėjui klausdamas kas negerai - tyla. Aš ir saugiai išsiunčiau, ir rašiau, kad priimsiu atgal, jei kažkas negerai, plius full refund siūliau, nemažai nuotraukų įdėjau, aprašymas tinkamas. Pasirodo, kai pagooglinau pirkėjo adresą, jis yra taip pat iš Prancūzijos, kaip tas kitas pirkėjas, kuris bandė kažką sukti su Richard Mille dėže (12min pėsčiomis skirtumas nuo vienos iki kitos gyvenamosios vietos), Richard Mille dėžės pirkėjo vardas MR BENAZIZ OUS, o Cartier ir Chanel vardo vietoje Oussama, emailas:
oussamexico@yahoo.fr. Čia man vienam paranoja? Aš iš karto report padariau ir appeal against negative feedback, bet pirkėjas atsisakė keisti. Esmė, kad net neatrašo ir nepasiaiškina kas negerai. Aš manau, kad žmogus iš kito accaunto tiesiog atkeršijo. Gal kas žino ar po to, kai mano appeal atmetė pirkėjas, vyks koks procesas?Ar taip ir liksiu su negatyve feedbacku? Dėkui.